PŁATNOŚĆ
1. W sklepie marengo24.pl istnieje możliwość płatności w następujący sposób:
• Przelew na konto bankowe Sprzedającego - przelewając pieniądze bezpośrednio na numer rachunku bankowego marengo24.pl
• Płatność przez Serwis płatności24 umożliwiający zapłatę przez szybkie przelewy lub kartą debetową, kredytową
• Płatność gotówką przy odbiorze osobistym - dotyczy zamówień odbieranych w biurze Marengo, gdzie Kupujący może zapłacić za zamówiony towar w momencie odbioru towaru;
2. Za moment dokonania płatności uważa się moment wpływu środków na konto Sprzedającego (dotyczy przypadku płatności przelewem na konto Sprzedającego)
3. Kupujący jest zobowiązany zapłacić cenę końcową, będącą wynikową ceny zakupu towarów powiększoną o koszty transportu.
4. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia.
DOSTAWA
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej InPost oraz do paczkomatów InPost w zależności od wskazania kupującego. Koszt dostawy zależy od wybranej przez klienta formy dostawy oraz płatności i jest każdorazowo podawany przy składaniu zamówienia.
Uwaga: W dużych miastach przesyłki kurierskie dostarczane są w pierwszej kolejności do firm i urzędów (zazwyczaj do godziny 15:00). Jeśli w tych godzinach przebywa Pan/i w pracy, polecamy podanie adresu miejsca pracy jako adresu dostawy. W przypadku przesyłek kurierskich niezbędnym jest podanie telefonu kontaktowego, tak by kurier miał możliwość ustalenia szczegółów dostawy.
Kupujący ma obowiązek ocenienia stanu towaru i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy przez Kuriera lub pracownika Poczty Polskiej i w jego obecności. Kupujący odbierając przesyłkę jest zobowiązany pokwitować jej odbiór w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej z jednoczesną adnotacją, że przesyłka została dostarczona w stanie nieuszkodzonym. W przypadku uszkodzenia towaru należy w obecności Kuriera lub pracownika Poczty Polskiej sporządzić protokół reklamacyjny (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać kurier lub pracownik Poczty Polskiej), zawierający opis uszkodzenia. Reklamowany towar, należy odesłać do Firmy Marengo. Jeżeli paczka zawiera więcej niż jeden towar, należy zwrócić je wszystkie. Koszt transportu ponosi Sprzedający. Kiedy towar znajdzie się ponownie w magazynie Marengo24 zostanie wymieniony na nowy, a nowa przesyłka zostanie wysłana na koszt Sprzedającego. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym należy postępować zgodnie z procedurą reklamacyjną opisaną w rozdziale 6 Zwroty i 7 Gwarancja
Koszt dostawy towaru przez kuriera jest uzależniony od wagi i objętości towarów. Koszt dostawy jest wiążący w momencie składania zamówienia.
W momencie przyjęcia towaru Kupujący zobowiązany jest potwierdzić jego odbiór. Od tej pory towar staje się własnością Kupującego.
Zamówione towary są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
ODBIÓR OSOBISTY
Sklep umożliwia zakupy oferty prezentowanej na stronie internetowej www.marengo24.pl bezpośrednio w lokalu przedsiębiorstwa, pod adresem:
P.H.P. MARENGO s.c.
ul. Wieniawskiego 39, 31-436 Kraków
w godzinach od 10:00-17:00
wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
Wszelkie informacje odnośnie dostępności towarów pod w/w. adresem udzielane są pod numerem telefonu: 12 4135202, 12 4132201 lub po przesłaniu zapytania na adres sklep@marengo24.pl